Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enClark, Francis E.; Angert, Jay F.
TitelTeacher Commitment to Instructional Design: The Problem of Media Selection and Use.
QuelleIn: Educational Technology, 21 (1981) 5, S.9-15Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Bibliographies; Educational Media; Educational Research; Elementary Secondary Education; Instructional Design; Instructional Improvement; Media Research; Media Selection; Models; Teacher Role
AbstractExamines the problems encountered in engaging teachers in the specification and selection of media options in the instructional design process. Present inadequacy is traced to: (1) specific theoretical deficiencies in available models, (2) the evolutionary state of research, and (3) the reluctance of teachers to commit themselves in this area. (MER)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: